کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی استفاده از ویژگی Nearby Share برای انتقال سریع فایل ها

به گزارش سافت گذر، گوگل بالأخره موفق شد چیزی شبیه AirDrop اپل تولید کند تا کاربران اندرویدی بتوانند فایل ها، تصاویر، لینک ها و . . . را با سرعتی بیشتر و به شیوه ای آسان تر ارسال کنند. البته این ویژگی فعلاً برای دستگاه های پیکسل گوگل و محصولات سامسونگ عرضه شده و به زودی به دیگر گوشی های هوشمند نیز خواهد رسید.

Nearby Share Nearby Sharing گوگل ایردراپ AirDrop

به هر حال، اگر قابلیت Nearby Share به موبایل شما آمده، مراحلی که در ادامه می گوییم را دنبال کنید تا بتوانید محتواها را با سرعت بیشتری با دیگران به اشتراک بگذارید. هدف از عرضه این ویژگی کاهش مراحل فعلی ارسال فایل می باشد. در حال حاضر جهت فرستادن محتواها، باید ابتدا ارسال کننده و دریافت کننده دستگاه هایشان را با یکدیگر جفت کنند و سپس از طریق بلوتوث محتواها را برای یکدیگر بفرستند اما به خاطر سرعت پایینی که این روش دارد، باید از Nearby Share بهره گرفت. خبر خوش اینکه، گوگل قصد دارد این ویژگی را به پلتفرم های مختلف از جمله ویندوز، macOS، لینوکس و کروم بیاورد.

Nearby Share چگونه کار می کند؟

شاید Nearby Share یک فرآیند به ظاهر ساده بیاید اما در پس زمینه اتفاقات زیادی رخ می دهد. هدف از آن ارسال سریع و بی دردسر فایل ها از یک گوشی اندرویدی به یک دستگاه دیگر می باشد. طبق گفته گوگل، Nearby Share به صورت خودکار بهترین روش برای فرستادن سریع و آسان محتواها را انتخاب می کند؛ این شیوه ها می توانند بلوتوث، بلوتوث LE، WebRTC یا وای فای دایرکت باشند. بهره مندی از آن بدون نیاز به اینترنت خواهد بود اما برخی اوقات ممکن است فایل های کم حجم با وای فای یا اینترنت داده بسته ای منتقل شوند. البته گزینه ای وجود دارد تا از انجام این کار جلوگیری و از Nearby Share کاملاً به طور آفلاین استفاده کنیم.

گوگل تا کنون این قابلیت را برای گوشی های پیکسل و سامسونگ فرستاده و به طور کلی Nearby Share را با دستگاه های دارای اندروید 6.0 یا جدیدتر سازگار کرده است. ضمناً، از آن جایی که از طریق آپدیت برنامه Play Services این ویژگی منتشر می شود، هر لحظه احتمال دارد به گوشی شما بیاید.

بررسی کنید که آیا Nearby Share برای گوشی اندرویدی شما عرضه شده یا خیر

برای اینکه ببینید Nearby Share در گوشی اندرویدی شما وجود دارد یا خیر، به تنظیمات و سپس گوگل و در ادامه اتصالات دستگاه (Device Connections) بروید. در این قسمت باید عبارت Nearby Share را ببینید. از اینجا امکان تغییر نام، مدیریت وضعیت مشاهده و ارسال فایل ها با اینترنت داده بسته ای وجود خواهد داشت. بدون تغییر تنظیمات قابل مشاهده بودن گوشی، شما می توانید دستگاه هایی که در نزدیکی تان قرار داشته و Nearby Share دارند را ببینید.

برای ارسال محتوا، ابتدا باید فایل مدنظر را انتخاب کرده و روی آیکون اشتراک گذاری کلیک کنید و گزینه Nearby Share را بزنید.

Nearby Share Nearby Sharing گوگل ایردراپ AirDrop

اگر برای اولین بار است که از این ویژگی استفاده می کنید، ابتدا باید اسم و وضعیت مشاهده دستگاه را تأیید کنید. به صورت پیش فرض، گوشی برای همه افراد حاضر در محدوده نمایان خواهد بود که البته با توجه به خواسته خودتان می توانید آن را تغییر دهید.

در ادامه و پس از انتخاب فایل و شخص دریافت کننده، طرف مقابل پیام ظاهر شونده ای دریافت خواهد کرد که دستگاهی در نزدیکی او دارد فایل ارسال می کند. او در ادامه باید Nearby Share را در گوشی خود فعال نماید. این بار هم اگر قابلیت قبلاً روشن نشده بود، ابتدا می بایست اسم دستگاه و تنظیمات مربوط به نمایش داده شدن آن تعیین شود.

Nearby Share Nearby Sharing گوگل ایردراپ AirDrop

در نهایت یک پیام پیش نمایش از محتوای در حال ارسال پیش روی چشمان دریافت کننده قرار خواهد گرفت که در آن دو دکمه تأیید (Accept) و رد کردن (Decline) وجود خواهد داشت. برای آغاز فرآیند اشتراک گذاری، باید روی گزینه اول کلیک کنید. ضمناً، با توجه به حجم فایل، روند ارسال از طریق اینترنت یا وای فای صورت خواهد پذیرفت.

Nearby Share Nearby Sharing گوگل ایردراپ AirDrop

زمانی که گوگل Nearby Share را برای دستگاه های اندرویدی و کروم منتشر کرد، کارایی آن برای ارسال فایل های حجیم و سنگین افزایش خواهد یافت.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47492 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/27 تعداد مشاهده: 2799
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1399/05/27 21:43
با سلام گوشی من سامسونگ هست ولی این ویژگی را ندارد لطفا راهنماییم کنید با سپاس